Moja košarica

Zapri

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja veljajo za spletno prodajalno www.vrtnarski-center.si, katera je v lasti podjetja Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d., Smrečnikova ulica 45, 8000 Novo mesto, ID za DDV SI90352742, matična številka 5142504000 (v nadaljevanju GG NM), številka vpisa v poslovni register Slovenije: 10005100. Podjetje je zavezanec za DDV.

 

Podjetje se zavezuje, da spletna prodajalna posluje v skladu z Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

Pogoji za poslovanje spletne prodajalne se lahko spreminjajo, zato predlagamo, da si uporabnik pred vsako uporabo spletne prodajalne ali nakupa preveri veljavne pogoje poslovanja.

 

Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za občasno nedelovanje prodajalne, (spletna trgovina deluje na strežnikih Shopify zunaj Slovenije), za morebitno napačno predstavo kupca o izdelku, zaradi napačne odločitve nakupa.

 

Vse svoje izdelke izbiramo skrbno in jih prav tako tudi vzgajamo in vzdržujemo. Vsi izdelki so pred odpošiljanjem skrbno pregledani.

 

Vse pošiljke so primerno spakirane, da ne prihaja do poškodb. V kolikor pa vseeno pride do poškodbe, vam na podlagi vaše fotografije izdelke poslane na naslov elektronske pošte: info@vrtnarski-center.si  po dogovoru in pregledu povrnemo kupnino.

 

INFORMACIJE O PONUDNIKU STORITEV

 Podjetje se zavezuje, da bo zagotavljal naslednje informacije:

  • identiteto podjetja s kontaktnimi podatki
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • navedbo dostopnosti izdelka (čas dobave)
  • jasno določene cene
  • način plačila
  • možnosti in pogoji dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • način odstopa od pogodbe (če je možno)
  • način vračila blaga
  • možnosti pritožbe

 

CENE IN PLAČILO

Vse navedene cene so v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so takoj po naročilu obvezujoče tako za kupca, kot za podjetje, ki je lastnik spletne prodajalne.

Po določitvi načina plačila in potrditvi naročila se med naročnikom in ponudnikom sklene kupoprodajna pogodba, ki je od trenutka potrditve naročila zavezujoča za oba.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • preko bančnega nakazila na naš TRR račun s številko: SI56 0297 0001 7514 582
  • preko posrednika varnih plačil PayPal
  • preko posrednika varnih plačil Stripe (Mastercard, Visa)
  • Plačilo po povzetju ni mogoče.

O načinu plačila se naročnik odloči pred potrditvijo naročila. Sprememba načina plačila po oddaji naročila ni možna.

 

KAKO OPRAVITI SPLETNI NAKUP

Spletni nakup izvedemo po naslednjem postopku, seveda ni obvezujoč do zaključka naročila.

Iskanje

  • artikel izberemo iz menija ali ga poiščemo po nazivu v polju »Išči«
  • podrobnosti o artiklu izvemo s tem, kadar kliknemo na fotografijo ali naziv.
  • Odpre se nam grobi opis artikla s fotografijami in ceno ali tudi možnostjo izbira kombinacij. Podrobni podatki so vpisani, kadar kliknemo na polje »Več podatkov o artiklu«

Začetek nakupa

  • kliknemo »Dodaj v košarico« (s tem pričnemo z nakupom) sistem artikel doda v košarico (vidna je v zgornjem desnem kotu spletne trgovine)
  • odpre se nam vsebina košarice v kateri lahko v polju količina urejamo količino ali odstranimo artikel iz košarice.

Urejanje količine

  • v koliko želimo urejati količino ob zaključku le tega kliknemo na polje »Posodobi košarico« v tem primeru se ponovno izračuna ustrezni znesek glede na popravljeno količino.
  • v polje »Vpišite komentar k naročilu« lahko vpišete komentar, recimo napis na vizitki.
  • V kolikor želite poiskati še preostale artikle v ponudbi, le to izvedete preko menija ali preko polja »Išči«

Zaključek nakupa

  • v kolikor želite zaključiti nakup, kliknite na polje »Zaključite nakup«
  • Odprejo se polja za vpis kontaktnih podatkov, kjer vpišete vaša naslov elektronske pošte ((email) V kolikor ne želite prejemati oglasih sporočil spletne trgovine prosimo odstranite kljukico iz »Prejemanje novic in ponudb po e-pošti«, način dostave)), ter naslov za dostavo ( na naslednji strani pa vpišete naslov za račun v kolikor se razlikuje od naslova za dostavo)
  • z potrditvijo polja »Shrani te podatke za naslednjič« sistem shrani vaše podatke
  • v polje »Darilni bon ali koda za popust« lahko vpišete kodo za popust v kolikor je na voljo. Potrditev kode kliknete na gumb »Uporabi«
  • dostava se izračuna na naslednji strani
  • v kolikor ste izpolnili obvezna polja elektronske pošte in podatke za dostavo, razen v primeru Osebnega prevzema, nadaljujemo postopek zaključka nakupa z gumbom »Naprej na plačilo«
  • prikažejo se nam grobi podatki o dostavi in znesku dostave, ter končnem znesku za plačilu v polju »Skupaj«
  • v kolikor smo pozabili na predhodni strani vnesti kodo popusta ( v kolikor je na voljo) to lahko tudi storimo na tej strani
  • zaključek nakupa nadaljujemo z klikom na gumb »Naprej na plačilo«
  • na voljo imamo tri načine plačila in sicer: kreditne in debetne kartice (Visa, Mastercard), plačilo preko sistema Paypal ali Plačilo na TRR preko bančnega nakazila.
  • v kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova za račun, kliknemo na polje »Uporabite drug naslov plačnika naslova« in vpišite naslov za račun.
  • Nakup zaključimo z klikom na gumb »Plačajte in zaključite nakup«
  • V kolikor ste izbrali »Plačilo na TRR preko bančnega nakazila« vam bomo na vaš vpisani elektronski naslov poslali podatke za plačilo po kliku na gumb Zaključite nakup«

Sledi še obvestilo po uspešno zaključenem nakupu.

 

VNOVČITEV DARILNIH BONOV

Vrednostni boni kupljeni v spletni prodajalni ali v fizičnih cvetličarnah oziroma vrtnarskem centru Gozdnega gospodarstva Novo mesto d.d., niso vnovčljivi v spletni prodajalni, ampak samo v Vrtnarskem Centru na Smrečnikovi, Cvetličarni Straža in Cvetličarni Srebrniče. Pri nakupu vrednostnih bonov v spletni prodajalni ni mogoče unovčiti kode popustov.

 

IZAJANJE RAČUNOV

Račun za končnega kupca, kot tudi za pravne osebe za nakupe v spletni trgovini izdajamo samo v elektronski v obliki, na vpisani naslov elektronske pošte ob registraciji kupca ali naročilu izdelka.

 

DOSTAVA

Dostavo za spletno trgovino izvaja Pošta Slovenije za območje Slovenije

Strošek dostave se izpisuje ob zaključku nakupa v nakupovalni košarici in je odvisen od mase posameznega artikla. Osnovna cena dostave artiklov manjše mase znaša 4,90€, nad zneskom 150€ je dostava za artikle manjše mase brezplačna. Za artikle večjih dimenzij in težine se strošek obračuna po teži pred zaključkom nakupa. Strošek dostave ob zaključku naročila je končen. 

 

Dostavo za spletno trgovino izvaja Pošta Slovenije izven Slovenije (Hrvaška Srbija)

Strošek dostave se izpisuje ob zaključku nakupa v nakupovalni košarici in je odvisen od mase posameznega artikla. Strošek dostave ob zaključku naročila je končen. 

 

Morebitne poškodbe med dostavo je potrebno preveriti ob prejemu in o temu obvestiti GG NM na elektronski naslov: info@vrtnarski-center.si

LOKACIJE DOSTAV

Dostava s Pošto Slovenije se izvaja na področju Slovenije, Hrvaške in Srbije ne glede na višino zneska nakupa.

Interna dostavna služba skrbi za dostavo cvetja in ostalih artiklov do 10km na področju Novega mesta. Za minimalno naročilo v znesku 50€, znaša strošek dostave 5€.

Dostava žalnih aranžmajev, vencev, ikeban, žalnih paketov sveč do 10km na področju Novega mesta, je brezplačna.

 

DOSTAVNI ROK

Za vse naročene artikle in v kolikor so ti na zalogi je dostavni rok najkasneje 14 dni od dneva prejetja plačila.

 

OSEBNI PREVZEM

Naročene izdelke je možno osebno prevzeti tudi v fizični prodajalni: Vrtnarski center, Smrečnikova ulica 45, 8000 Novo mesto, dnevno od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:00 uro. Med prazniki prevzem ni mogoč. Naročilo mora biti pred osebnim prevzemom plačano.

 

UGODNOSTI, POPUSTI AKCIJE IN DOSTAVA

Ugodnosti, popusti in akcije se vedno obračunajo od prodaje cene katera vsebuje DDV. V primeru, da je na spletni strani zapisano npr: Akcija na vse artikle -20%, popust ne velja na dostavo. Za dostavo mora biti posebej navedeno, kot brezplačna dostava ali free delivery, v nasprotnem primeru se dostava vedno obračuna, razen v primeru lastnega prevzema.

 

VIDEZ IZDELKOV, ODSTOPANJE, GARANCIJA

Neupravičeno je pričakovati, da bodo fotografije vedno izkazovale točno barvno nianso ali dimenzijo do najmanjše podrobnosti. Določeni izdelki lahko v določenih detajlih odstopajo od tistega na fotografiji. Podjetje se bo prizadevalo, da bodo fotografije čimbolj skladne in jih bo ažurno obnavljalo. Vendar je potrebno upoštevati dejstvo, da gre za izdelke, ki lahko že zaradi medsebojne različnosti, odstopajo od fotografiranega. Seveda pa se bo podjetje prizadevalo, da se bo kupljen izdelek čim bolj približal izdelku, ki je na fotografiji. Isto velja tudi za vse ostale naročene izdelke.

 

Garancija velja izključno za rastline, ki jih kupec kupi pri družbi GG NM. Garancija velja ob predložitvi računa. Kupec je oseba, na katero ime je bil izstavljen računa za nakup in/ali zasaditev rastlin. Garancija ne pomeni vračilo denarja ali obvezo družbe, da izstavi dobropis.

Kupec se zaveže skrbeti, negovati, vzdrževati in oskrbovati rastline kot dober gospodar.

Ob prvih znakih slabljenja rastline mora kupec o tem obvestiti družbo Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d., na elektronski naslov: info@vrtnarski-center.si Zaposleni v GG NM bodo podali navodila o nadaljnjem ravnanju z rastlino.

 

Garancija;

  • ne krije zamenjave rastlin, ki so poškodovane zaradi pomanjkanja običajne hortikulturne oblike vzdrževanja, nege, oskrbe ali oskrbovanja.
  • ne velja, kadar gre za malomarnost ali zanemarjanje rastlin vključno s pomanjkanjem vode ali namakalnih naprav, a ne izključno.
  • ne vključuje posledičnih ali naključnih stroškov ali škode.
  • ne vključuje kritja škode ali propada rastlin povzročene zaradi ognja, požara, poplave, strele, zmrzali, dežja, vetra ali nevihte, zime, toče, suše, uničenja zaradi ekstremnega mraza in hudih zimskih razmer, ki niso tipična za področje zasaditve, naravnih katastrof, dejanj vandalizma in višje sile.
  • ne krije škode, ki jo povzroči žival. To je izključna odgovornost kupca, da zaščiti rastline pred morebitno škodo s strani živali.
  • ne krije stroškov škropiva in zdravljenja rastline.
  • ne velja za polaganje travne ruše in setve travnega semena.
  • ne velja v primeru bolezni, insektov in škodljivcev, ki napadejo rastline.
  • ne velja, v kolikor so bile rastline presajene, škropljene, zdravljene, porezane ali zasute z okrasnim kamenjem ali položene koprene s strani kupca ali tretjih oseb.
  • ne velja v primeru, da kupec rastlino prinese na sedež družbe
  • ne velja za zastirke in za rastline, kjer je položena koprena in/ali okrasno kamenje.

 

Morebitna garancije je navedena na spletni strani. Če garancije ni posebej navedena, to pomeni, da izdelek nima garancije.

 

STVARNA NAPAKA

Izdelek ima stvarno napako, če nima:

  • lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.

Čas uveljavljanja stvarne napake?
O napaki nas obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili na elektronski naslov: info@vrtnarski-center.si . Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, lahko stvarno napako uveljavljate v največ enem letu od prevzema izdelka.

Čas odgovora v 8 dneh
V kolikor je reklamacija potrjena in se prizna obstoj napake, zahtevku ugodimo najkasneje v osmih dneh po prejemu reklamacije. Če v navedenem roku ne dobite odgovora na reklamacijo, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki lahko podjetju zaradi opustitve odgovora izreče globo.

 

ODSTOP OD NAROČILA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo, da odstopa od pogodbe, se pošlje podjetju v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov info@vrtnarski-center.si

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago je potrebno nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh od pogodbe dostaviti na naslov Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d., Smrečnikova ulica 45, 8000 Novo mesto.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku se skladno z zakonom v 14 dneh vrnejo vsa opravljena plačila. Blago mora biti dostavljeno v stanju, kakršnem je bilo prejeto, v originalni embalaži, nepoškodovano ali kako drugače manj uporabno oz. manj vredno. V primeru, da blago ne bo v takem stanju, se potrošnik zaveže stroške povrnitve v prvotno stanje plačati podjetju naknadno.

 

VRAČILO IZDLEKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo, da odstopa od pogodbe, se pošlje podjetju v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov info@vrtnarski-center.si

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago je potrebno nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe dostaviti na naslov Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d., Smrečnikova ulica 45, 8000 Novo mesto.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku se skladno z zakonom v 14 dneh vrnejo vsa opravljena plačila. Blago mora biti dostavljeno v stanju, kakršnem je bilo prejeto, v originalni embalaži, nepoškodovano ali kako drugače manj uporabno oz. manj vredno. V primeru, da blago ne bo v takem stanju, se potrošnik zaveže stroške povrnitve v prvotno stanje plačati podjetju naknadno.

Vračilo artiklov naročenih po željah ali navodilih stranke (šopki, aranžmaji, darilni program z osebnim napisom, ipd) ni mogoče vrniti.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

 www.vrtanrski-center.si, katerega lastnik je podjetje Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d.

Upravljalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Sklenjena nakupna pogodba bo shranjena v elektronski obliki na strežniku Shopify in v internem programu podjetja Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d.. Upravljalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (ponudbe, pošiljanje, računi), ostalo potrebno komunikacijo in za obveščanje o posebnih ponudbah. Upravljalec se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.vrtnarski-center.si v celoti ostali v lasti upravljalca in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila kot tudi oglaševanja v kolikor je to kupec označil pri vpisu podatkov na spletni strani, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.


Podatkov upravljalec ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.

Uporabnik ima kadarkoli možnost zahtevati izbris zbranih podatkov in nadaljnji preklic njihove uporabe.

 

Katere podatke zbiramo?

  • Osebne podatke o obiskovalcih spletne strani in kupcih. Podatki lahko vključujejo posameznikovo ime, podatke za stik in druge podatke, ki jih oddate ne pojavnem obrazcu.
  • Podatke za namen komunikacije po oddaji naročila: e-poštni naslov ali drugi podatki za stik (npr. telefon), ko se obrnete na nas po telefonu, e-pošti, pošti, ali z uporabo drugih digitalnih platform in komunikacijskih kanalov. 
  • Osebne podatke strank in potencialnih strank, vključno z imeni, podatki za stik, podatki o plačilnih navadah in kreditnih karticah, kreditnimi in drugimi informacijami. Podatke lahko posredujemo logističnim partnerjem, da je naročilo lahko dostavljeno.
  • Analitične in poslovne podatke: zbrani avtomatsko na naših digitalnih orodjih, bodo uporabljeni za naše boljše poznavanje uporabnikov, naših izdelkov in spletne strani. Zbrane podatke bomo uporabili za izboljšave proizvodov, uporabniške izkušnje in spletne strani.
  • Podatke za tržno komuniciranje, za namen obveščanja o poslovanju, izdelkih in posebnih ponudbah. Če novic ne želite prejemati, se lahko od njih kadar koli odjavite. Povezavo najdete na dnu različnih komunikacijskih kanalov ali pa se za odjavo obrnite kar na nas prek e-pošte. 
  • Osebne podatke obiskovalcev te spletne strani lahko zbiramo za izvedbo anket o storitvah in izdelkih.

 

Osebne podatke vselej zbiramo na podlagi zakonodaje. Vsi zbrani podatki so obravnavani kot zaupni in jih ne prodajamo ali posredujemo tretjim osebam.

 

Zasebnost in piškotki

Za potrebe poslovanja spletnega mesta zbiramo naslednje podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • naslov elektronske pošte;
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

 

Zbirajo se tudi IP naslovi, zato je vsakemu uporabniku ob začetku obiska dodeljen piškotek, ki identificira in spremlja nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko www.vrtnastki-center.si med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov ter piškotke sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Shopify, spletni trgovini www.vrtnarski-center.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi https://policies.google.com/privacy?hl=sl

 

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje v skladu z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniški sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vrtnarski-center.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v 8 delovnih dneh potrdil prejeto pritožbo in sporočil naročniku, kak bo nadaljnji postopek obravnave in koliko časa bo predvidoma trajal. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Zagotavljanje kakovosti blaga in zadovoljni kupci sta naši glavni prioriteti.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.vrtnarski-center.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Spletna trgovina Vrtnarski center je v lasti podjetja Gozdno gospodarstvo Novo mesto d.d.